Uzupełniona logo firmy odzież może być skutecznym sposobem na promocję biznesu. Jakie są jej najważniejsze zalety? Jak ją zamówić? Wyjaśniamy!
Dlaczego warto zamówić odzież z logo firmy?
Wiele firm używa ubrań ze swoim logo jako sposobu w celach promocyjnych. Zaliczane są do nich między innymi T-shirty, koszulki polo, bluzy, fartuchy czy kurtki. Jakie zalety ma taka odzież z logo firmy?
Noszenie odzieży opatrzonej firmowym logo może pomóc w stworzeniu profesjonalnego wizerunku firmy. Pracownicy mający spójny strój powodują, że firma, którą reprezentują, jest lepiej rozpoznawalna oraz pozytywnie kojarzona.
Oprócz promowania firmy, odzież z logo może być również wykorzystywana jako gadżety promocyjne do wręczania klientom lub kontrahentom. Może dzięki temu również pomóc w zwiększeniu rozpoznawalności oraz tworzyć pozytywny wizerunek firmy.
Warto też wskazać, że odzież robocza z logo może być sposobem na zapewnienie pracownikom ochrony przed zabrudzeniem albo uszkodzeniem ich własnych ubrań w trakcie pracy.
Odzież z firmowym logo – zamówienie krok po kroku
Złożenie zamówienia na odzież z logo jest bardzo proste. Jak odbywa się taki proces? Zobacz jego opis krok po kroku:
1. Wybierz dostawcę odzieży firmowej
Na rynku istnieje wielu dostawców specjalizujących się w produkcji odzieży z logo firmy. Najlepiej sprawdzić ich oferty i porównać je ze sobą, aby znaleźć odpowiednią ofertę.
Można zdecydować się na zamówienie odzieży pod nadruk u producenta, na przykład w firmie promostars.com, a następnie przekazać ją do firmy specjalizującej się w prowadzeniu druku ubrań. Drugim rozwiązaniem jest zamówienie odzieży reklamowej z nadrukiem bezpośrednio w firmie, która prowadzi jej sprzedaż z usługą personalizacji.
2. Dobierz odpowiednią odzież reklamową
Kolejnym etapem jest zdecydowanie, na których rodzajach odzieży chcesz wykonać logo firmy. Do wyboru jest wiele typów ubrań, na przykład T-shirty, bluzy z kapturem, kurtki lub czapki. Można dobrać je pod kątem koloru, rozmiaru i stylu, dlatego warto zapoznać się z dostępnymi propozycjami, zwracając szczególną uwagę na ich jakość wykonania.
3. Przygotuj projekt z logo firmy
Aby zamówić odzież z logo, trzeba posiadać projekt graficzny. Taki projekt można przygotować we własnym zakresie, używając logo firmy i zaleceń wykonawcy. Także jego wykonanie można zlecić grafikowi.
Następnie dostarcz dostawcy plik z logo firmy. Upewnij się, że plik jest w odpowiednim formacie, który został określony przez firmę wykonującą odzież reklamową.
4. Określ, jak spersonalizować odzież reklamową
Należy określić, gdzie na odzieży ma znaleźć się logo. W zależności od typu ubrań może być to przód, tył czy rękaw. Należy też określić wielkość logo, na przykład na koszulce może być ono umieszczone na całym przodzie lub tworzyć tylko mały znaczek na piersi.
5. Wybierz rozmiary ubrań
Dostawca najczęściej prezentuje tabelę rozmiarów, co jest pomocne w dokonaniu wyboru.
6. Zatwierdź projekt
Najczęściej po określeniu powyższych kwestii dostawca przygotowuje zestawienie z projektem, które należy zatwierdzić lub ewentualnie wprowadzić w nim poprawki.
7. Zamów i zapłać za usługę
Następnie złóż zamówienie u i dokonaj płatności. Koszt wykonania odzieży będzie zależał od liczby zamówionych sztuk, projektu i cen dostawcy.